Tuesday, July 16, 2013

Keinginan berbuka yang x kesampaian lagi

Assalammualaikum..
Salam Ramadhan..
Good Afternoon


1. Restoran Anis Puteri, Pantai Dalam
Ok..pada sape2 yang x pernah rase, tolong la singgah kalau datang kat area ni Sedap giler okay, especially sayur kerabu dia (aku x suke sayur actually, so if aku cakap sedap, memang sedap la). First time aku makan sini lepas match netball masa dekat Scope dulu, makan dgn akak2 office. Sejak tu aku memang addicted nk makan situ, tp x kesampaian lg. InsyaAllah, murah rezeki, tercapai hajat aku tu..heheehehe..da terliur aku bila ingat ikan dia, (sy suke makan ikan)

2.The Jungle
Haahahha...food court ni dekat dgn office lama aku jer.dulu biase lunch kat sini. Memang hampir tiap hari aku makan ikan bakar keli dia..kuah dia sedap oooo...ikan lain? sedap jugak, tp aku x makan ikan pari, ikan jacket pulak...urmmm, tah la..keli jadi favourite katsane. "Resepi Cikgu". Tula trademark kedai tu. Kalau lunch jer, mesti aku gila makan kat sane.If kedai tu x bukak,mau aku stress sepanjang hari.hahahahah. Kawan2 aku mase tu siap tanye lg, "x muak ke weh?"

3.Tree Steak House
Yg ni kat Sg.Buloh, pernah masuk jalan2 cari makan x cilap..Housemate aku dulu ckp sedap giler (gaye dia cakap tu yg buat aku terliur) Tp kan, memang la aku geram 1 hal, disebabkan kelemahan aku yg susah nak ingat jalan, aku x dapat nk identify exact location kedai tu. Time aku naek bus nak pergi KTM ahad hari tu, boleh pulak aku nmpk kedai tu. Daha target, Next time aku akan berjaya jugak ke sana. Target aku next wix, aku nak ajak akiee.So Akiee, get ready tuk sesat tah buat kali ke berapa tah...

4.Lorong
hoh..ni pon aku x pernah dtg, Akiee yg ckp tempat ni dekat dgn office die n sedap. Okay, mengaku la, actually aku tertarik bile die cakap Juice die gelas besar and sume buah ade..harge??? RM2 jer...ni pon InsyaAllah coming soon.


Tu jela kot tempat ngidam tuk hari ini. Fast food??? memang x la, aku boring dah, asal kua lepak ngn kawan, dating, reunion and seangkatan dengannya, mesti fast food.. Badan aku pon memang fast growing la if hari2 or every week sumbat dgn fast food.


love,
leya

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.