Monday, July 29, 2013

Jalan Raya & Reunion with my juniors

Assalammualaikum
Salam Ramadhan
Good Afternoon..

Okay, weekend yang agak busy tuk aku..
Sabtu tu pg masjid Jameh (dengan harapan membeli baju raye)
opppss, b4 tu aku dgn housemate aku, Fatin pergi Ampang Park dulu.
Okay,baju memang agak grand2...tp harge boleh dikatekan luar kemampuan kami..
sobh3..lg2 baru dapat gaji, jgn berani2 pergi shopping dengan membawa cash yg byk...
Ha..tak lupe juga,kad kene tinggal, zaman sekarang ATM card sume debit..memang best..
Untuk org yg cepat hilang kawalan mcm kami,kami elak nak swap2 nieee..

Then,pergi la jalan kat Masjed Jamek tu....
tp ape aku beli???
memang xde istilah baju raye..
perggghhh..gila jam, badan boleh berlaga2..
siap ade scene gaduh2 lg...
nak tgk baju jer mesti tiba2 kene bg space org lalu la...
okay,hilang mood,,

Tiba2 malam tadi mak bagi message...
Along, tolong beli kan mak tudung macam ko belikan adik tu, tp colour purple.
Baju melayu Syafiq pun, macam baju ko beli kan Rayyan tu.

Ha???/kene pergi lagi la jalan TAR tu? aisssshheeeemen


 AHAD
Okay, yg ni best. Jumpe Junior aku mase kat UiTM Segamat dulu.
Anis and Fida.. makan sekejap je, tu pon kiteorg magrib dulu (nasib baik)
Tp borak nye,memang lame gilerrr okay..
masing2 lama x jumpe..
macam2 cerita keluar, siap gelak macam foodcourt tu kiteorg yg punye..
bile toleh tinggal kiteorg jer..hahahha

Ape yang lain ea??
masing2 dah berhirah ke arah yang lebih baik,..Alhamdullilah..
Terasa rendah diri, tp diaorang still mcm dulu..sangat baik dengan aku.
respect aku, tp the best thing,memang xde gap antara kiteorg nak bercerita.
ehehee..Happy for them..masing2 boleh dikata kan berjaya..
bakal grad and paling penting ade class..

untuk fida and anis, good luck for your future life..
thanks for everything.
next time kite enjoy sikit and ambil gambar byk2 sikit. semalam lupe,
berborak sampai ke sudah..maklum la,lama x jumpe..


Love,
Leya

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.