Monday, January 10, 2011

Hari nie aku dapat class.. Urmmm.about my new class ea???
Tak ramai sangat orang..kebanyakkan dari Jengka,Pahang..
1st class tadi class QMT..Bakal best kot..tadi Theory..memg aku ke laut la...
Aku ingat aku sorang jer macam 2..sekali toleh sebelah aku, Adah n Aimie pon da 2 kali lima nguap jugak..Boys?? Xramai..macam biasa..wanita memonopoli class..
Guezz what?? petang ni ada claz BELL..seperti yang aku maklum, fully presentation..nama pun presentation skill kan...EHeeeee~ tenaga pelajar yang di maksudkan untuk BELL nih Madam Cecilia Bai~ Dolu2 kala, dia ni lecturer Bell aku.. masa aku part 2..Urm..okay la dia ajar..tapi nanti banyak la kena bercakap.. For Those yang tak pernah belajar dengan dia, Gewd LUck!!! tapi dia best.. membina keyakinan diri..tak kisah pun kalau salah cakap..Senang cter,,OK lah...

Hurrr...lunch tadi dengan Syamin..duk borak2 la gak pasal subjek part 6... For SYAMIN...wish you a very good luck..take it easy dear..everything gonna be alright.
i know you can do it!!! you are more excellent than wat u think..Cahiyok my freind~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.